Uppdatering 18 maj

Nu ger jag en uppdatering, har varit lite jobbigt de senaste veckorna. Som vissa vet.. Nu har det blivit bättre, jag mår bättre. Har haft utvecklingsamtal idag, halv fem! Då ska man vara hemma från skolan för länge sen. Vi satt och pratade om min frånvaro, har skolkat och varit sjuk för mycket. Nu dom närmsta veckorna innan skolavslutningen ska det bli ändrig på det. Jag orkar inte få mer skit.

Jag och mamma har en deal. Om jag klarar mig bra i skolan tills jag går ut nian ska vi åka utomlands. Antingen till Barcelona, Frankrike eller Sri Lanka (som jag vill åka till)! Jag gick med på det för att jag vet att jag kan klara det, jag är smart..
Och vädret som varit de senaste dagarna då, helt underbart! Det var typ 25 grader idag, det var så varmt att man andades varm luft och det blåste varm luft. Härligt asså!

Men nu tror jag att jag måste plugga, jag ska börja skriva mer.
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0