Sol, bad och pojkar!

Hääärlig dag! Skolan gick bra.. Slutade fyra som vanligt på onsdagar..
Sen åkte bella med mig hem, vi har äntligen badat för första gången! Egentligen blev vi tvingade. Oliver slängde i oss.. Ja, oliver, bobbo och wille kom till oss. Fett skoj vi hade!

Sen i sista minuten ringer bellas mamma och säger att det är föräldrarmöte för dom som ska med på Livet Är En Fest de här året. Så jag ringde pappa så kan fick hämta oss. Lite pinsamt var det att komma till gården med shorts och badkläder på mig, men hade inget annat val eller annat ombyte med mig.
Men mötet gick bra, vi fick fika :D

Nu sitter vi och kollar på film, avatar blev det. Jag vet inte hur många gånger jag sett den, men den är så himla bra! Om nån rekommenderar en annan film så skriv! Och på fredag ska jag in med mina tjockisar till rix-fm festivalen, de ska bli najs. Bella sover här ikväll, skriver mer imorgon.
PUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0