eldstigen 2 dagar i rad

Helgen var riktigt mysig!
I fredags var jag inne i stan med johanna, janica och moa. Vi gick runt lite, åt, kollade på kläder. De man brukar göra :)
Efter de åkte vi till gården, på gården var de inga roliga som vanligt så vi drog hem till johanna som var hos sin pappa. Jag, emma, johanna, linn och janica skulle sova där. Wille kom och hälsade på, men han var inbjuden som vissa andra inte var. Ni bara kom och förstörde allt med snöbollar -.-
Aja, jag hade iallafall roligt! :D
Sen igår åkte jag till wille, rasmus var där och sen mötte vi gustaf. Vi alla sov där och hade de mysigt.
Och vid 4 blir det match i hallen, heja heja heja sorunda!

jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0